Friday, June 3, 2011

::Reborn Again::

Reborn Again..
Hi guys..Lama tak nampak?
Tak sangka.. aku boleh terjebak sekali lagi dalam dunia blogging ni..
Dulu aku ada satu blog..Nama dia 'akudankami' jugak..Kenapa aku dan kami? Pasal blog itu dihasilkan tak lebih kerana untuk aku story perjalanan hidup aku dan kawan-kawan aku..Tapi apakan daya..Kerana kawan aku buat blog tu dan kerana kawan jugak aku delete blog tu...Pasal apa? Rasanya tak perlu kot untuk aku ceritakan benda-benda yang tak best tu..Buat membuka luka yang sudah ditampal itu tercarik semula je..

But now..sekali lagi..This blog has been reborn again..
Alhamdulillah..
Tak sangka aku masih lagi boleh menggunakan perkataan 'akudankami' tu untuk rebornkan this blog semula.. Aku ingatkan dah kena curi dengan blogger-blogger lain..Cos..waktu aku taip perkataan 'akudankami' dekat google alih-alih aku nampak link satu blog tu yang menggunakan header dia akudankami jugak..
So..Thanx to pakcik google sebab save kan nama ni exclusive untuk aku.. :)

Perjalanan blog ni..
Mungkin kali ni konsep untuk blog ini akan menjadi lebih terbuka..Tak seperti blog akudankami yang lama dulu-banyak picture2 kawan-kawan aku dan aktiviti camping kami bersama je..So,orang-orang yang view blog tu pun hanya terdiri dari kalangan member-member aku je.. :(

So..this blog will discuss about anything..Life,gender,politics,hobby,art,current issues,comics,cartoon,films and bla bla bla..
So..I am very hopefully to be consistent to update this blog..Amin :)
And also..
I am very very appreciate if you guys dapat sama-sama berkongsi pendapat dengan aku..Bak kata seorang sahabat nabi : Kesalahan ramai orang itu ada lebih baik dari kebetulan seorang.. So,let us be the one..

Update
Persoalannya sekarang..Bilakah blog ini akan di update?
Insyaallah..aku akan try update this blog 2 minggu sekali. Jadi ini bermakna at least paling kurang pun aku akan try post 2 articles dalam sebulan..Amin..

But Now ?
But now..aku sebetulnya tengah banyak masa lapang sekarang ni..Cos I'm still stuck in UUM..Aaaaaarghhh!!
Fed up betul bila member-member yang lain tengah bercuti di rumah masing-masing tapi aku masih lagi stuck kat sini!
So, disebabkan mungkin tahap kebosanan aku yang melampau ketika ini akan menyebabkan aku update blog ini selalu dalam tempoh sebulan awal kelahirannya nanti...So,aku haraplah takde orang yang mengatakan aku ni hangat-hangat tahi ayam je buat blog..Since mula-mula je banyak posting articles..But then $#^&&%$##*&^.. :)


Last But Not Least
Last but not least..Jadi,kepada sesiapa yang rasanya berminat untuk menjadi follower aku..So,be the 1st or da Top 10 :)..
And dont forget to post da link to your blog too..~
Insyaallah..aku pun akan jadi follower untuk blog-blog korang nanti :)..
Salam..


p/s: Tahniah kepada sahabatku akhi amzar dan akhi adli kerana telah menamatkan zaman bujang mereka baru-baru ni.. 

No comments:

Post a Comment

Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...